Pressemeddelelse fra Venstre Nyborgkreds – Kerteminde og Nyborg

Published On: 2. september 2022|Last Updated: 2. september 2022|Categories: Ikke-kategoriseret|

Pressemeddelelse

Venstre i Nyborg kredsen (Nyborg og Kerteminde kommuner) har afholdt opstillingsmøde på Nyborg Strand den 31. august kl. 19.00. På mødet blev Bo Sandberg valgt som kredsens folketingskandidat.

Bo Sandberg har mere end 25 års ledelseserfaring fra det private erhvervsliv, bl a som adm. direktør og bestyrelsesmedlem. Senest med egen virksomhed inden for rekrutteringsbranchen. Et virke som blandt andet blev brugt til med succes at bekæmpe aldersdiskrimination på det danske arbejdsmarked. Bos indsats kronedes med vedtagelsen af, at det fra den 1. juli 2012 ikke længere er tilladt at efterspørger, registrere eller selektere på ansøgers alder.

Bo Sandberg er også stærkt engageret lokalt, bl. a som repræsentantskabsmedlem i NEF-fonden og kirketjener i Munkebo. Bo Sandberg er desuden formand for Venstre i Kerteminde

I Venstre i Nyborg kredsen er vi stolte af at kunne præsentere en lokal folketingskandidat med et så flot CV og en solid erhvervserfaring. Vi glæder os til samarbejdet i den kommende valgkamp og ser frem til at Østfyn forhåbentlig får sit eget folketingsmedlem ved det kommende valg.

Yderligere spørgsmål kan rettes til:

Bo Sandberg
folketingskandidat vor Venstre i Nyborg Kredsen